تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 آلیشکار کلاله ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند+ اسامی

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1396/03/01 شناسه خبر: 1111131

پس از موفقیت آلیشکاران شهرستان کلاله در بدست اوردن مجوز شرکت در مسابقات جهانی لهستان، 5 آلیشکار کلاله ای به اردوی تیم ملی آلیش دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، الیشکاران شهرستان کلاله در مسابقات انتخابی مسابقات جهانی این رشته توانستند با کسب مدال های رنگارنگ، مجوز شرکت در مسابقات لهستان را بدست آورند.

پس از این موفقیت، 5 آلیشکار این شهرستان جهت شرکت در اردوی تیم ملی که در تاریخ 4 و 5 خرداد در خانه کشتی تهران برگزار می شود، دعوت شدند.

اسامی دعوت شدگان به شرح ذیل است:

1-  اسماعیل میرزایی

2-  سعید خلیلی

3- داوود عوض زاده

4- فرشید ناصری

5- علی خلیلی از کلاله

 list

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 آلیشکار کلاله ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند+ اسامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..