تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واقعیتی که کاندیداهای شورای شهر قبول نکردند + سند

ساعت: 15:22 منتشر شده در مورخ: 1396/03/01 شناسه خبر: 1111127

درست دو روز قبل از انتخابات شورای شهر کلاله با بررسی اوضاع انتخابات شورای شهر کلاله، تحلیلی بر روی کانال کلاله خبر منتشر شد که به واقعیت و عمل نیز نزدیک بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، درست قبل از انتخابات مطلبی با مضمون خودزنی فارس ها در انتخابات شورای شهر منتشر شد که با بیان اینکه تعدد کاندیداها می تواند باعث کاهش احتمال ورود فارس ها به شورای شهر کلاله شود، این تعدد و نبود اتحاد را نوعی خودزنی سیاسی تفسیر کردیم. از سویی آنچه مشخص بود این بود که ائتلاف سیستانی ها که با عدم اقبال سیستانی ها روبرو شده بود، با شکست مواجه می شود(بنا به دلایلی که در آینده مطرح خواهد شد) و شانس ائتلاف ترکمن های شهر کلاله برای ورود به شورای شهر کلاله بیشتر بود.

چرا ائتلاف ترکمن ها شانس بیشتری داشت؟برای این بود که ترکمن ها در دوار گذشته ثابت کرده اند که در اتحاد و همدلی زبانزد عام و خاص هستند و زمانی که پیمانی بسته شود، تخطی از این پیمان در وجود انها نیست و این پایبندی دست مریزاد دارد.

همچنین علی رغم اینکه انتظار می رفت که پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ظهور اتحاد فرا قومیتی، ائتلافی فراقومیتی در شهر کلاله صورت بگیرد، اما بنا به دلایلی این مهم محقق نشد(دلایلی که در گذشته مطرح شد) و در کنار این، برخی کاندیداهای فارس نیز بر این باور بودند که بخش قابل توجهی از رای آنها از قوم ترکمن خواهد بود و طبق تحلیل های گذشته ما بعد از انتخابات حباب اعتماد به نفس کاذب آنها ترکید و عملا شکست قوم فارس و سیستانی تحقق یافت.

با بررسی های انجام شده، قبل انتخابات لیستی شامل ائتلاف های شهر کلاله به ترتیب تشکیل، ولی با احتمال زیاد رای آوری روی کانال کلاله خبر منتشر شد که اولین ائتلاف یاد شده، مجوز ورود به شورا بدست آورد.

در کنار ائتلاف های ذکر شده از افرادی خارج از ائتلاف نیز به عنوان کاندیداهای رای آور احتمالی شهر کلاله یاد کردیم که به همان ترتیب که ما ذکر کردیم، الله نظر مرتضویان، محسن داورزنی و محمد محمد زاده از جمله کاندیداهای رای آور(علی البدل) شورای شهر کلاله شدند و این موضوع، تحلیل ما را به واقعیت نزدیک کرد.

 photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۲۲ ۰۸ ۴۳ ۴۹

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واقعیتی که کاندیداهای شورای شهر قبول نکردند + سند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..