تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأمین اعتبار تبدیل خیابان فردوسی تا قلعه فلک‌الافلاک به عنوان مسیر گردشگری

تأمین اعتبار تبدیل خیابان فردوسی تا قلعه فلک‌الافلاک به عنوان مسیر گردشگریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ برزو بردی‌نشین  رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت:  امسال لرستان به عنوان استان پایلوت تفاهم‌نامه‌ای را با یک نهاد توسعه بافت‌های فرسوده بسته تا اقدام به ساخت و ساز واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده کند. با امضای این تفاهم‌نامه در شهرستان بروجرد به عنوان پایلوت عملیات اجرایی شروع شده است.

وی اضافه کرد: امسال بازآفرینی فضاهای شهری و عمومی را در نظر گرفتیم و چند پروژه طراحی شهری را شروع کرده‌ایم.

طرح کف‌سازی و بهسازی خیابان فردوسی خرم‌آباد ازجمله طرح‌های فوق است به اتمام رسیده و ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ظرف یک ماه آینده کف خیابان فردوسی پیاده ‌محور می‌شود که این کف‌سازی با آجر و سنگ در حال انجام است.

بردی‌نشین گفت: از خیابان فردوسی تا قلعه فلک‌الأفلاک به عنوان مسیر گردشگری تأمین اعتبار شده و عملیات اجرایی آن ظرف یک ماه آینده اجرایی و نهایتاً 6 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأمین اعتبار تبدیل خیابان فردوسی تا قلعه فلک‌الافلاک به عنوان مسیر گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..