تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه اصفهان میزبان اختتامیه جشنواره داستان «زاینده‌رود»

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود دوم و سوم خردادماه برگزار می‌شود.

در جشنواره امسال علاوه بر بخش‌های آزاد و ویژه با موضوع زاینده‌رود، بخش داستان کوتاهِ کوتاه نیز اضافه شده است، در این جشنواره از نفرات برتر هر بخش تجلیل خواهد شد و به نفر اول تا سوم بخش آزاد به ترتیب 15، 10 و 5 میلیون ریال، به نفرات برتر بخش ویژه 10 میلیون ریال و به اثر برتر بخش داستان کوتاه کوتاه 5 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح یادبود جشنواره اهدا می‌شود.

در مراسم اختتامیه، کارگاه‌های تخصصی و میزگرد با حضور نویسندگان مطرح کشور از جمله مهدی یزدانی خرم، بلقیس سلیمانی، محمد کشاورز و کیهان خانجانی برگزار خواهد شد، همچنین در این مراسم قرار است از محمد کلباسی تجلیل به عمل آید.

گفتنی است، مراسم اختتامیه جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود در روز سوم خردادماه از ساعت 14:30 تا 17 در سالن صائب دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه اصفهان میزبان اختتامیه جشنواره داستان «زاینده‌رود»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..