تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان نیمه اول؛ استقلال ۰-۰ العین / یک نیمه سرنوشت‌ساز برای آبی‌ها

پایان نیمه اول؛ استقلال ۰-۰ العین / یک نیمه سرنوشت‌ساز برای آبی‌ها

ورزش > فوتبال ملی - تیم استقلال در پایان نیمه اول به تساوی ۰-۰ برابر العین رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های استقلال تهران و العین امارات از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و نیمه اول دیدار دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید. استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا موقعیت‌هایی روی دروازه حریف اماراتی ایجاد کرد. اما در ادامه العین بازی را آرام کرد و بیشتر سعی در اداره کردن آن داشت. نماینده کشورمان در پایان نیمه اول موفق به گلزنی نشد و حالا باید تمام قدرت خودش را در نیمه دوم به کار بگیرد تا کار راحت‌تری را در بازی برگشت داشته باشد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان نیمه اول؛ استقلال ۰-۰ العین / یک نیمه سرنوشت‌ساز برای آبی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..