تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر ماکت گلکسی نوت 8 فاش شد: احتمال ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش

با توجه به تصاویر منتشرشده از ماکت گلکسی نوت ۸، احتمال ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش در این محصول بالا است.

یک تصویر و ویدیو از ماکت سامسونگ گلکسی نوت ۸ در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که شکل کلی این فبلت را نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر زیر مشخص است، گلکسی نوت ۸ به یک دوربین دوگانه با چینش عمودی و یک فلاش LED دوگانه در زیر آن مجهز خواهد شد.

galaxy note 8

galaxy note 8

یک نکته قابل توجه در این تصاویر، عدم وجود حسگر اثر انگشت در پشت و حتی جلوی دستگاه است. بنابراین ظاهرا سامسونگ توانسته است حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند را با صفحه نمایش آن ادغام کند. همان‌طور که می‌دانید، حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در پشت آن‌ها و در کنار دوربین اصلی جاسازی شده است؛ بنابراین تا زمان ساخت این دو گوشی هوشمند، سامسونگ موفق به ادغام حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش نشده بود. در تصویر زیر، گلکسی نوت ۸ را در کنار گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج مشاهده می‌کنید.

galaxy note 8

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی، قلم S Pen و پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ باشد. احتمالا یک باتری با حجم ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه تأمین انرژی این محصول را بر عهده خواهد داشت. در تصویر زیر، گلکسی نوت ۸ را با رنگ آبی مرجانی در کنار قلم S Pen مشاهده می‌کنید.

galaxy note 8

در سمت چپ گلکسی نوت ۸، دکمه‌های تنظیم صدا و در زیر آن یک دکمه اختصاصی برای راه‌اندازی دستیار هوشمند بیکسبی وجود دارد. در سمت راست این محصول نیز دکمه پاور قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود گلکسی نوت ۸ سامسونگ در ماه سپتامبر سال جاری در نمایشگاه IFA 2017 برلین معرفی شود. 

مقاله‌ی مرتبط:

در خبرهای گذشته خواندید که احتمالا گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه باشد. اما به‌نظر می‌رسد گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین دوگانه است که احتمالا قبل از گلکسی نوت ۸ معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر ماکت گلکسی نوت 8 فاش شد: احتمال ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..