تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر فیلمی با بازی لیلا اوتادی منتشر شد/ عکس

پوستر فیلمی با بازی لیلا اوتادی منتشر شد/ عکس

فرهنگ > سینما - پوستر فیلم سینمایی «مالیخولیا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «مالیخولیا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مرتضی آتش زمزم قرار است از ۲۷ خرداد در اکران اول عید فطر در گروه آزاد روی پرده سینماها رود. به همین مناسبت نخستین پوستر رسمی «مالیخولیا» هم با طراحی حمیدرضا بیدقی منتشر شده است.

بیدقی پیش از این طراحی پوسترهای جنبی جشنواره سی‌ویکم فجر، پوسترهای اصلی و جنبی جشنواره بیست‌وهفتم فیلم فجر، پوستر سی‌وچهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر و پوستر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را بر عهده داشته است. او همچنین طراح تندیس‌های بخش‌های جنبی جشنواره سی‌وسوم فجر بوده است.

لیلا اوتادی، محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، نادر فلاح، محمد فیلی، سپیده مظاهری، افسانه فتاحی، همراه با هنرمند خردسال دیانا پاژنگ، بازیگران این فیلم سینمایی بوده‌اند.

«مالیخولیا» به بخشی از مردم توجه دارد که خودشان از یک نوع بیماری که به آن گرفتار شده‌اند، خبر ندارند. به عبارت بهتر داستان این فیلم درباره آدم هایی است که دچار دوگانگی هویتی شده‌اند...

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر فیلمی با بازی لیلا اوتادی منتشر شد/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..