تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق لوازم داخل خودرو

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ رضا بستو گفت: طی گزارش های رسیده در محدوده کلانتری ۱۰۱ تجریش مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو ، تحقیقات آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که سرقت­‌ها توسط یکی از سارقان حرفه‌ای انجام شده است.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش، هنگام گشت‌زنی متوجه پرسه‌زنی فرد مزبور در اطراف خودروی پارک شده ای شدند و در نتیجه سریعا وی را دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ بستو، متهم که در سوابق خود جرایمی از قبیل: سرقت، جعل عنوان و غصب عناوین دولتی را داشت، در ابتدا منکر هر گونه سرقتی شد، اما پس از انتقال به کلانتری و مشاهده فیلم دوربین‌های مداربسته، چاره‌ای جز اعتراف نداشت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده شمال تهران و فروش آنها به مالخری در جنوب تهران اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده اولیه، برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق لوازم داخل خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..