تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از کیومرث عباسی قصری در شب شاعر

فرهنگ > ادبیات - سی و ششمین شب از سلسله نشست‌های شب شاعر، فردا سه‌شنبه دوم خرداد 1396 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سی و ششمین مراسم شب شاعر انقلاب اسلامی، دوم خرداد سال 1396 از ساعت 17 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج در راستای پاسداشت کیومرث عباسی قصری با حضور تنی چند از چهره‌های ادبی و علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود.

سی‌وششمین شب شاعر که با حضور تنی چند از نامداران و علاقمندان شعر و ادبیات انقلاب در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود، به پاسداشت کیومرث عباسی قصری می‌پردازد.

کیومرث عباسی قصری از شاعران نام‌آشنای کشور است که سال‌ها در زمینه شعر و ادب فارسی مخصوصا غزلسرایی به فعالیت پرداخته است و از همین رو سی و ششمین مراسم شب شاعر به تقدیر و پاسداشت از این شاعر فرهیخته اختصاص داده شده است.

این مراسم با حضور چهره‌هایی چون ناصر فیض، مرتضی امیری اسفندقه، علیرضا قزوه، اسماعیل امینی، بهروز یاسمی، محمدعلی سلطانی، کوروس احمدی، علی‌محمد مودب، محمدمهدی سیار، رضا اسماعیلی، حسین اسرافیلی، بیژن ارژن و تنی چند از علاقمندان به شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از کیومرث عباسی قصری در شب شاعر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..