تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش صنفی سینما به قاچاق فیلم‌ها/ بیانیه جامعه تهیه‌کنندگان سینما

واکنش صنفی سینما به قاچاق فیلم‌ها/ بیانیه جامعه تهیه‌کنندگان سینما

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیئت مدیره جامعه صنفی تهیه‌کنندگان طی بیانیه‌ای جدیدترین تصمیم‌گیری برای چگونگی پخش تیزر در تلویزیون را اعلام کرد. در متن این بیانیه آمده است:

«به اطلاع یکایک همکاران و تهیه‌کنندگان محترم می‌رساند:

در پی مذاکرات و هماهنگی به عمل آمده با مدیرکل محترم بازرگانی صدا و سیما جناب آقای عباس مهدوی‌مهر مقرر گردید کلیه تهیه‌کنندگانی که تقاضای پخش تیزر فیلم سینمایی خود را در صدا و سیما دارند و تمایل ندارند نسخه‌ای از فیلم‌شان به صورت امانت در واحد بازرگانی بماند می‌توانند در روز جلسه شورای بازبینی نسخه‌ فیلم را جهت نمایش همراه خود بیاورند. این تصمیم اقدامی برای حفظ و حراست از آثار سینمایی خواهد بود.

باسپاس از همراهی مدیرکل محترم بازرگانی

رییس هیئت مدیره جامعه صنفی

سید ضیاء هاشمی»

به تازگی نسخه‌ای از فیلم «گشت 2» در بازار قاچاق عرضه شده که سعید سهیلی کارگردان اثر مدعی شده نسخه ای که در بازار قاچاق موجود است همان نسخه‌ای است که برای بازبینی به صدا و سیما عرضه شده و روی آن نوشته شده جهت بازبینی صداوسیما.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش صنفی سینما به قاچاق فیلم‌ها/ بیانیه جامعه تهیه‌کنندگان سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..