تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌ريزي عملياتي براي پيگيري جدي مطالبات ثامن

مدير ناحيه يک موسسه اعتباري ثامن گفت : اولويت شعب برنامه‌ريزي عملياتي براي وصول مطالبات و جذب حداکثري مشتريان باشد.

به گزارش شمانیوز، عباس فريد زاده در جمع روسا و معاونان سرپرستي يک تهران اظهار کرد: پيگيري مطالبات معوق يک روز به بالا موجب کاهش رشد مطالبات مي‌شود.

وي  با اشاره به تأثيرات آموزش رو در رو براي همکاران به‌منظور وصول مطالبات افزود: روسا و معاونان شعب به‌عنوان نماينده ثامن بايد الگوي مناسب براي هر يک از نيروهاي جوان باشند و با آموزش و گسترش تجربيات خود پرورش نيروهاي جوان را مدنظر قرار دهند.

فريدزاده جذب منابع از طريق مشتريان جديد را يک برنامه هدفمند دانست و اضافه کرد : باوجود طرح‌هاي متنوع که براي مشتريان موسسه طراحي و پياده‌سازي شده است، هر يک از شعب با مسئوليت‌پذيري بتوانند منابع  ارزان‌قيمت بيشتري را جذب کنند.

ناصر سيفي سرپرست مديريت شعب يک تهران نيز در اين جلسه گفت: نگاه هر شعبه يک بانک بايد در سطح شعب عملي شود.

وي پيگيري جدي مطالبات را ضروري دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک با برنامه‌ريزي  مدون، عملياتي و تقسيم‌کار مي‌توان سرعت وصولي‌ها را بالا و تحقق اهداف و سياست‌هاي ثامن را شاهد بود.

منبع :روابط عمومي موسسه اعتباری ثامن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌ريزي عملياتي براي پيگيري جدي مطالبات ثامن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..