تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرايط تخفيف وجه التزام با دقت به مشتريان اطلاع‌رساني شود

سرپرست مديريت شعب يزدموسسه اعتباری ثامن گفت :

سرپرست مديريت شعب يزد گفت : به‌منظور کاهش مراجعات در خصوص تخفيف وجه التزام و قوانين و شرايط مربوط اطلاع‌رساني شود.

به گزارش شمانیوز، يداله علاف زاده با ارائه آمار عملکرد شعب استان يزد و مقايسه آن در سطح ناحيه و شبکه، خواستار تلاش هرچه بيشتر براي کاهش مطالبات شد. 

وي با تقدير از رشد شعب در سال گذشته در بخش منابع افزود: تلاش براي تحقق اهداف سال جاري و افزايش سهم ثامن از بازار امري ضروري است.

علاف زاده بر کنترل مدارک هويتي مشتريان هنگام ارائه خدمات تأکيد کرد و گفت:  رعايت دستورالعمل‌هاي سازماني جهت کاهش گزارش‌هاي بازرسي ضروري است.

محمد حيدري معاون سرپرستي يزد نيز در اين جلسه با تأکيد بر مطالعه روزانه بخشنامه‌ها در جلسات صبحگاهي گفت: روساي شعب به نحوه انجام امور در وقت مقرر و تعيين‌شده و دور شدن همکاران از مسائل حاشيه‌اي و پرداختن به وظايف اصلي توجه کنند.

منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرايط تخفيف وجه التزام با دقت به مشتريان اطلاع‌رساني شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..