تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر مهم سخنگوی ستاد حجت الاسلام رئیسی

سخنگوی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام کرد که این ستاد هیچ فراخوانی برای تجمع در تهران و یا استان‌های مختلف صادر نکرده است.

به گزارش شمانیوز: سخنگوی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام کرد که این ستاد هیچ فراخوانی برای تجمع در تهران و یا استان‌های مختلف صادر نکرده و مخالف جدی چنین اقداماتی است.علی غلامی گفت: حامیان و هواداران حجت‌الاسلام رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مراقب برخی اخبار ساختگی و شایعات منتشر شده در فضای مجازی باشند.او افزود : این ستاد صرفا از طریق کانال های @raisi_org و نیز @raisi_setad اطلاع رسانی خواهد کرد و مطالب کانال‌های دیگر ارتباطی به ستاد مرکزی حجت الاسلام رییسی ندارد.سخنگوی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رییسی تاکید کرد: جناب آقای رییسی اعتراض خود به تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر را صرفا از مجاری قانونی و شورای نگهبان دنبال کرده و هیچ اقدام دیگری از جمله نامه نگاری یا ... در دستور کار ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر مهم سخنگوی ستاد حجت الاسلام رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..