تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانسل تخفیف ۵۰ درصدی ترافیک داخلی را در بسته‌های اینترنت اعمال می‌کند

ایرانسل تخفیف ۵۰ درصدی مخصوص ترافیک وب‌سایت‌های داخلی را در بسته‌های اینترنت هم اعمال کرد.

ایرانسل که پیش از این تخفیف ۵۰ درصدی مخصوص ترافیک وب‌سایت‌های داخلی را برای مصرف آزاد اینترنت همراه خود اعمال کرده بود، اکنون این تخفیف را برای بسته‌های اینترنت هم اعمال کرده است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند از این پس روی بسته‌های اینترنت همراه هم از تخفیف ۵۰ درصدی برای دریافت محتوای داخلی برخوردار شوند. بر این اساس، مشترکان این اپراتور بسته‌های اینترنت را با همان قیمت خریداری می‌کنند؛ اما ترافیک داخلی آن‌ها به‌صورت نصف از حجم کل بسته کسر خواهد شد.

پیش از این، ایرانسل بر اساس مصوبه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه‌ی «مصرف آزاد» اینترنت همراه را برای دریافت محتوای شماری از وب‌سایت‌های ایرانی به نصف کاهش داده بود.

بدین ترتیب با خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل، حجم مصرفی ترافیک بازدید بیش از ۲۰۰ سایت و سرویس ایرانی از جمله زومیت و زومجی به‌صورت نصف (با ۵۰ درصد تخفیف) محاسبه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانسل تخفیف ۵۰ درصدی ترافیک داخلی را در بسته‌های اینترنت اعمال می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..