تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سپه، سیدعلیرضا هاشمی به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه منصوب شد.

به گزارش شمانیوز، در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره کل روابط عمومی، سید علیرضا هاشمی به عنوان رئیس این اداره کل معرفی شد.
سید علی جلالی نظری که تا پیش از این رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه بود، طی حکمی به سمت مدیر امور مالی و سرمایه گذاری منصوب شد.
بنابراین گزارش، هاشمی سوابقی همچون رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیأت مدیره، رئیس اداره ساختمان و... را در کارنامه کاری اش دارد.

منبع:روابط عمومی بانک سپه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..