تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات سرمربی الهلال برای بازی با استقلال خوزستان

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال استقلال خوزستان فردا(سه شنبه) در دیداری حساس در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط میزبان الهلال عربستان است.

رامون دیاز، سرمربی الهلال عربستان در نشست خبری این دیدار گفت: غیبت چند بازیکن ما بر عملکردمان مقابل استقلال تاثیر نخواهد داشت. ما تیم کامل و آماده‌ای داریم و در طول فصل بسیاری از بازیکنان را در ترکیب نداشتیم ولی جایگزین آنها کاملا آماده نشان دادند.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم شادی قهرمانی در لیگ عربستان که بعد از 5 سال به آن رسیدم و قهرمانی در جام پادشاه عربستان ما را مغرور کند و اکنون پرونده لیگ داخلی را بستیم و آماده رقابت در آسیا هستیم.

دیاز درباره تاثیر رطوب عمان در این بازی گفت: هوا و رطوب شدید مسقط هرگز به عملکرد ما در این بازی تاثیر نخواهد گذاشت. در جده نیز رطوب هوا بالا بود ولی ما موفق شدیم در فینال جام پادشاهی مقابل الاهلی به پیروزی برسیم.

سرمربی الهلال در پایان عنوان کرد: تمام تمرکز ما در شرایط کنونی به بازی استقلال خوزستان است. الهلال فصلی استثنایی را پشت سرگذاشت و توانایی راهیابی به مرحله بعد را دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات سرمربی الهلال برای بازی با استقلال خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..