تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز شورای شهر پنجم از اواسط مرداد ماه/ هیئت رئیسه سنی است

آغاز شورای شهر پنجم از اواسط مرداد ماه/ هیئت رئیسه سنی است

جامعه > شهری - مهر نوشت: منتخب شورای شهر تهران گفت: نخستین جلسه اعضای شورای پنجم برای هماهنگی‌های داخلی تشکیل شد و مرتضی الویری به عنوان رئیس موقت و سنی انتخاب شد.

علی اعطا با بیان اینکه منتخبین انتخابات شورای شهر تهران در اولین جلسه‌ای که صبح امروز برگزار شد، هیئت رئیسه موقت خود را انتخاب کردند.

در این جلسه مرتضی الویری به عنوان رئیس موقت، احمد مسجدجامعی و شهربانو امانی به عنوان نواب رئیس موقت، بهاره آروین و حجت نظری به عنوان منشی انتخاب شدند.

وی درخصوص آغاز به کار دوره پنجم شورای شهر توضیح داد: احتمالاً اواسط مرداد ماه شورای پنجم مستقر خواهد شد و طی این مدت جلساتی برای هماهنگی بیشتر میان اعضای شورای پنجم برگزار می‌شود.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز شورای شهر پنجم از اواسط مرداد ماه/ هیئت رئیسه سنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..