تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورولت Colorado ZR2؛ یک آفرود تمام عیار

کد خبر: ۵۳۶۴۶۱

۵  بازدید

هر خودروی سنگین و SUV نمی تواند در نقش خودروی آفرود عملکرد خوبی از خود نشان دهد. اما در این ویدیو شما می توانید خودروی شورولت Colorad ZR2 مدل 2017 را در تست آفرود تماشا کنید.

وب سایت تک شات: یکی از تفریحات مورد توجه این روزها، آفرود است که بسیار هیجان انگیز تلقی می شود. خودروهای آفرود نیز اصلی ترین وسیله برای انجام این فعالیت به شمار می روند که باید از مشخصه های خاصی برخوردار باشند و قدرتمند باشند. در واقع آفرودها خودروهای سنگینی هستند که می توانند در مکان های صعب العبور به راحتی لذت رانندگی و هیجان را برای افراد به ارمغان بیاورند.

 ویدیو آشنایی با قابلیت آفرود خودرو شورولت Colorad ZR2 مدل 2017 -------- فعلا منتشر نشود

با این وجود، هر خودروی سنگین و SUV نمی تواند در نقش خودروی آفرود عملکرد خوبی از خود نشان دهد. اما در این ویدیو شما می توانید خودروی شورولت Colorad ZR2 مدل 2017 را در تست آفرود تماشا کنید.  

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 ویدیو آشنایی با قابلیت آفرود خودرو شورولت Colorad ZR2 مدل 2017 -------- فعلا منتشر نشود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورولت Colorado ZR2؛ یک آفرود تمام عیار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..