تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 23 هزار زائر به عتبات عالیات در نیمه دوم ماه رمضان

نظافتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعزام 23 هزار زائر عتبات عالیات در نیمه دوم ماه رمضانمحسن نظافتی مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعزام زائران به عتبات در ماه رمضان اظهار داشت: در 15 روز نخست ماه رمضان جز یک تعداد محدود که شامل 40 کاروان می‌شود، اعزامی نخواهیم داشت. 

وی در ادامه با اشاره به دلایل محدود شدن اعزام ها در نیمه اول ماه رمضان گفت: میزان اعزام زائران به عتبات عالیات را در نیمه نخست ماه رمضان به دلیل بازسازی و تعطیلی هتل‌ها، سازماندهی بیشتر اعزام ها و استقبال کمتر زائران، محدود کرده ایم.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به تعبیه برنامه ای از سوی سازمان حج و زیارت برای اعزام زائران عتبات عالیات در نیمه دوم ماه رمضان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در نیمه دوم ماه رمضان در هر روز 40 کاروان را به عتبات اعزام خواهد کرد که این میزان در مجموع شامل 23 هزار نفر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 23 هزار زائر به عتبات عالیات در نیمه دوم ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..