تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقاء مهارت به قالیبافان قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد؛

ارتقاء مهارت به قالیبافان قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، احمد ذاکری از برگزاری دوره‌های آموزشی مبانی زیبایی‌شناسی، هم‌نشینی رنگ‌ها، دکوراسیون داخلی و نرم افزارهای طراحی فرش در استان خبر داد و گفت: این دوره‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری انجمن هنرمندان طراح و نقاش فرش به منظور افزایش اطلاعات و آگاهی‌های طراحان، نقاشان و تولیدکنندگان فرش دستباف با مبانی فکری مشتریان خارجی در هنگام انتخاب و خرید فرش دستباف برگزار شده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: هزینه‌های برگزاری دوره‌های مذکور توسط مرکز ملی فرش ایران تأمین و پرداخت شده است.
 
وی با اشاره به پیگیری تکمیل نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم و افتتاح آن در سال جاری خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این نمایشگاه گام مؤثر در کمک و حمایت از تولید و اشتغال فعالان فرش قم است.
 
ذاکری با اشاره ظرفیت ۴۰ هزار نفره اشتغال در بخش صنعت فرش دستباف استان اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله هنر صنعت فرش دستباف قم کاهش فروش و متعاقب آن بیکاری قالیبافان و شاغلان وابسته به این صنعت است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزایش قیمت تمام شده تولید، فعالیت رقبای خارجی، تولید و تجارت به روش سنتی بدون اطلاع لازم و کافی از بازارهای خارجی را از مهم‌ترین علل کاهش فروش و عدم موفقیت در بازارهای جهانی دانست و افزود: با توجه به اینکه فرش دستباف قم صادراتی بوده و غالبأ به کشورهای اروپایی، آمریکا و ژاپن صادر می‌شود ارتقاء سطح مهارت و دانش افراد در حوزه تولید و تجارت به ویژه اطلاع از سلیقه و نظر مصرف‌کنندگان خارجی منجر به تولید بهینه و متناسب با نظر و خواست مشتری شده که این موضوع امکان موفقیت در فروش را بیشتر می‌کند.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقاء مهارت به قالیبافان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..