تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




القحطانی: برای برد به ایران آمده ایم/ بود و نبود هواداران ایرانی برایمان اهمیتی ندارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طلال القحطانی بازیکن لخویا در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل لخویا قطر اظهار داشت: بازی مهمی پیش روی مان است. همان طور که می دانید پرسپولیس از بهترین های ایران است مانند خود ما که در لیگ ستارگان قطر بهترین هستیم. با تمام احترامی که برای شما قائلم باید عنوان کنم ما برای برد به ایران آمده ایم.

القحطانی درباره محرومیت هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه، گفت: ما در شرایط مختلف برابر تماشاگران زیادی بازی کرده‌ایم. باید عنوان کنم بود و نبود هواداران پرسپولیس در بازی فردا برای ما زیاد فرقی نمی کند.

بازیکن لخویا در ادامه در پاسخ به سوالی درباره شناخت بازیکنان لخویا از تیم پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان تیم ما حرفه‌ای هستند و بازی های سخت زیادی را در کشورهای مختلف تجربه کرده اند و مطمئنا در بازی فردا هم به دنبال این هستیم تا با پیروزی تهران را ترک کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را از هر دو تیم در زمین مسابقه شاهد باشیم و آن تیمی که استحقاقش را دارد به پیروزی برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «القحطانی: برای برد به ایران آمده ایم/ بود و نبود هواداران ایرانی برایمان اهمیتی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..