تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلماضی: بازی مقابل پرسپولیس سخت است/ پرسپولیس 2 بازیکن خطرناک در اختیار دارد

وی در مورد بازی مقابل پرسپولیس بدون حضور هواداران سرخپوش گفت: به این موضوع توجه نمی کنیم و می دانیم دیدار سختی را پیش روی داریم.ما خود را برای هر شرایطی آماده کرده ایم.

بلماضی افزود: در مورد ترکیب تیم فردا تصمیم می گیرم و ممکن است تغییراتی در نفرات داشته باشیم، هر چند که همه چیز فردا مشخص می‌شود.

سرمربی لخویا راجع به ستاره پرسپولیس از جمله مهدی طارمی و سیدجلال حسینی افزود: نفراتی که نام بردید از بازیکنان بسیار حرفه‌ای پرسپولیس هستند، بازیکنانی که بسیار خطرناک و مشکل‌ساز خواهند بود. پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و اعتقاد من این است که این تیم بازیکنان خطرناک دیگری هم در اختیار دارد. همانطور که ما حریفمان را آنالیز کرده‌ایم آنها هم قطعا ما را به خوبی آنالیز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم‌ها در یک بازی سرنوشت‌ساز و حیاتی به میدان می‌روند تا به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان بپیوندند، از این رو ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا تیم برنده باشیم. 

بلماضی در مورد نقاط ضعف پرسپولیس گفت: ما به طور کلی نقاط ضعف حریف را آنالیز کرده‌ایم اما به دنبال عملکرد خودمان هستیم و نمی‌توانم اکنون در مورد نقاط ضعف پرسپولیس صحبت کنم اما این تیم را به خوبی بررسی و آنالیز کرده‌ایم.

وی در مورد پیشنهاد لخویا به مهاجم پرسپولیس گفت: فعلا در این خصوص حرفی ندارم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلماضی: بازی مقابل پرسپولیس سخت است/ پرسپولیس 2 بازیکن خطرناک در اختیار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..