تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت طاهری به باشگاه پرسپولیس

بازگشت طاهری به باشگاه پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی اکبر طاهری چند روزی در باشگاه پرسپولیس حاضر نمی شد اما امروز بعد از چند روز غیبت در محل باشگاه حضور یافت تا به فعالیتش ادامه بدهد. 

در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکلات خانوادگی را علت غیبت طاهری در باشگاه اعلام کردند اما گفته می شود طاهری به علت ناراحتی از برخی مسائل در باشگاه حاضر نشده است. 

گفته می شود طاهری با حامی مالی باشگاه اختلاف پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده که وی در محل باشگاه حضور پیدا نکند. 

همچنین فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس با دستور وزارت ورزش و جوانان متوقف شده است و این موضوع هم یکی از دلایل غیبت طاهری در باشگاه اعلام شده است. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: طاهری به علت بیماری همسرش در باشگاه حضور پیدا نکرد و امروز هم بعد از چند روز غیبت در محل باشگاه حاضر شد و مشکلی هم با مسئولان وزارت ورزش و جوانان ندارد. 

وی بیان کرد: طاهری زمانی که در باشگاه حضور نداشت کارهای باشگاه را در خانه انجام می داد و امورات باشگاه متوقف نشده بود. اکنون هم با قدرت به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه می دهد. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت طاهری به باشگاه پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..