تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش بودجه‌ پژوهشی دانشگاه آزاد به 1000 میلیارد تومان

ایران رتبه ۱۷ اقتصاد جهان را به خود اختصاص داده است/ افزایش ۴۰۰ میلیارد تومانی بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منادی معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان نانو دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه‌های استنفورد و MIT آمریکا از نظر اقتصاد جهانی رتبه‌ی ده و یازده را به خود اختصاص داده‌اند و این در حالی است که ایران به عنوان یک کشور رتبه ۱۷ اقتصاد جهانی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: دانشگاه استنفورد پنج میلیون شغل برای دانشجویان فراهم و تعدادی موسسه بین المللی ایجاد کرده است.

منادی علاوه بر تاکید به موضوع (سیلیکون ولی) گفت: مقام معظم رهبری به موضوع اشتغال و اقتصاد دانش بنیان تاکید فراوانی کرده‌اند که راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی به این هدف کمک می‌کند.

وی ادامه داد: بودجه دانشگاه استنفورد ۵.۵ میلیارد دلار است و ۱۶ هزار دانشجو در آن تحصیل می‌کنند که به ازای هر ۴ دانشجو یک استاد در دانشگاه تدریس می‌کند و بر روی موضوع پژوهش تأکید فراوانی دارد و این در حالی است که بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد از ۶۰۰ میلیارد تومان به ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته و هدف از افزایش بودجه جذب نخبگان دانشجویی است.

منادی تأکید کرد: مقاله خوب، آن است که بتوان برای تکمیل نیازهای جامع از آن استفاده کرد، همچنین در اسلام موضوع اسراف حرام است در حالیکه این موضوع در مبحث پژوهش مطرح نیست و باید بیش از پیش به پژوهش توجه ویژه کرد.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش بودجه‌ پژوهشی دانشگاه آزاد به 1000 میلیارد تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..