تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ذوالفقار نسب به حضور در پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، بیژن ذوالفقارنسب درباره اینکه قرار است وی به اتفاق منتقمی و پروین در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کنند، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ صحبتی با من درباره حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نشده است. وی در مورد اینکه اگر در این زمینه به وی پیشنهاد شود قبول خواهد کرد، اظهار داشت: باید شرایط را بررسی کنم چون برای حضور در هیئت مدیره باید شرایط مهیا و مناسب باشد ضمن اینکه اعضای هیئت مدیره هم باید همگن باشند یعنی باید دارای دیدگاه‌های مشترکی بوده و برای محقق شدن اهداف باشگاه در یک راستا حرکت کرده و همفکر باشند ضمن اینکه وضعیت برخی مسائل از جمله بودجه باشگاه هم باید مشخص باشد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ذوالفقار نسب به حضور در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..