تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییت خبرنگار نیویورک تایمز در واکنش به سخنان ترامپ علیه ایران

توییت خبرنگار نیویورک تایمز در واکنش به سخنان ترامپ علیه ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنطور که انتظار می رفت سفر ترامپ به عربستان از ابتدای ورود حواشی بسیاری را به دنبال داشت و البته ایم حواشی همچنان ادامه دارد، از نقض قانون اجباری بودن حجاب توسط همسر ترامپ در بدو ورود، تا چشم چرانی مقامات سعودی و خواستگاری یکی از سران عرب از دختر ترامپ، اینها بخشی از حواشی این سفر بودند.

اما روز گذشته ترامپ در نشستی که در ریاض با مقامات سعودی و عربی داشت ایران را مسئول بخش اعظمی از بی ثباتی در خاورمیانه دانست و مدعی شد مردم ایران دچار یأس و سرخوردگی هستند و با ملت ایران ابزار همدردی کرد!!

این اظهارات رئیس جمهور پرحاشیه امریکا با واکنش های داخلی و خارجی بسیاری مواجه شد تا آنجا که علاوه بر روزنامه های خارجی برخی خبرنگاران نیز در شبکه های اجتماعی خود نسبت به این اظهارات ترامپ واکنش نشان دادند.

خبرنگار نیویورک تایمز در واکنش به سخنان ترامپ علیه ایران در توییت خود نوشت: " ايرانيان تنها 24 ساعت پيش از فراخوان ترامپ برای منزوی كردن كشورشان، عليه افراط گرايي رای دادند و در خيابان ها پايكوبي كردند".

توییت خبرنگار نیویورک تایمز در واکنش به سخنان ترامپ علیه ایران 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییت خبرنگار نیویورک تایمز در واکنش به سخنان ترامپ علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..