تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: قدس پایتخت ابدی اسرائیل می‌ماند

کد خبر: ۵۳۶۴۵۹

۱۰  بازدید

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر آشکارا قوانین بین‌المللی را به چالش کشید و مدعی شد که "قدس پایتخت دائمی اسرائیل باقی خواهد ماند!"

خبرگزاری ایسنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر آشکارا قوانین بین‌المللی را به چالش کشید و مدعی شد که "قدس پایتخت دائمی اسرائیل باقی خواهد ماند!"

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر دونالد ترامپ،‌ رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی در برابر هزاران شرکت‌کننده در جشنی که به مناسبت سالگرد اشغال قدس شرقی برگزار شده بود،‌ گفت: "امشب به تمام جهان به روشن‌ترین شکل ممکن می‌گویم که قدس پایتخت اسرائیل بوده و همیشه پایتخت خواهد ماند."

نتانیاهو در ادامه باز هم مدعی شد، هیکل سلیمان همیشه تحت حاکمیت اسرائیل خواهند ماند.

صهیونیست‌ها مدعی هستند دیوار غربی واقع در قدس شرقی آخرین بخش باقی‌مانده از دیوار هیکل دوم است که رومی‌ها در سال ۷۰ قبل از میلاد آن را تخریب کردند.

این ادعاها در "جشنی" که به مناسبت پنجاهمین سالگرد اشغال قدس شرقی توسط اسرائیل در جریان جنگ سال ۱۹۶۷ میلادی برگزار شده بود، از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح شد.

پیش‌بینی می‌شود که ترامپ در سفر امروزش به اراضی اشغالی از دیوار غربی بازدید کرده و به این ترتیب اولین رئیس جمهور آمریکا باشد که در دوره مسئولیتش از این مکان بازدید می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: قدس پایتخت ابدی اسرائیل می‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..