تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این کراکرهای خوشمزه را برای میان وعده‌تان درست کنید

کد خبر: ۵۲۶۴۷۵

۱۶۹  بازدید

کراکر پنیر و سبزی، یک میان وعده خیلی راحت و خوشمزه است که برای روزهای بلند فصل و بهار و تابستان بسیار مناسب است.

ماهنامه سرآشپز: کراکر پنیر و سبزی، یک میان وعده خیلی راحت و خوشمزه است که برای روزهای بلند فصل و بهار و تابستان بسیار مناسب است.

مواد مورد نیاز:آرد: 125 گرم کره (سرد خرد شده): 60 گرم تخم مرغ: 1 عدد آب یخ: یک قاشق سوپخوری پنیر چدار (رنده شده): یک دوم پیمانه جعفری (خرد شده): 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر: یک دوم قاشق چایخوری
مواد مورد نیاز درونی:پنیر خامه ای: 80 گرم کره: 20 گرم جعفری (خرد شده): 1 قاشق سوپخوری فلفل سیاه: یک چهارم قاشق چایخوری پیازچه (خرد شده): 1 قاشق سوپخوری پنیر چدار (رنده شده): سه چهارم پیمانه
 کراکر پنیر و سبزی

روش پخت:

1. آرد و بیکینگ پودر را با هم الک کنید و داخل دستگاه غذاساز بریزید. سپس کره را درون آن بریزید و به مدت 30 ثانیه مخلوط کنید تا به صورت خرده نان درآید.

2. تخم مرغ، آب یخ و پنیر چدار را به مواد بیفزایید و مجدد به مدت 40 ثانیه داخل دستگاه غذاساز مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید.

3. خمیر آماده شده را روی سطح آردپاشی شده قرار دهید و روی آن جعفری یا شوید بریزد و با دست ورز دهید تا صاف و یکدست شود.

4. با استفاده از وردنه ای خمیر را به قطر 3 سانتی متر روی سطح صافی باز کنید و با کاتر به شکل دلخواه برش بزنید. (این کار را تکرار کنید تا مواد تمام شود.)

5. کف سینی فر کاغذ روغنی بیندازید و برش های خمیر را روی آن بگذارید. بعد در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا بپزد.

6. برای تهیه مواد درونی؛ پنیر خامه ای و کره را با همزن برقی بزنید تا یکدست شود. سپس جعفری، فلفل سیاه، پیازچه و پنیر چدار را به آن بیفزایید و مخلوط کنید.

7. مواد درونی آماده شده را لابلای 2 عدد کراکر خنک شده بگذارید و فشار دهید تا به هم بچسبند (این کار را ادامه دهید تا کراکر و مواد تمام شود.)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این کراکرهای خوشمزه را برای میان وعده‌تان درست کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..