تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه تخم مرغ نیمرو در فر، با پنیر و سبزیجات

کد خبر: ۵۲۲۶۱۳

۴۳۴  بازدید

در این مطلب یک وعده مفصل صبحانه را به شما آموزش داده ایم. حتی می توانید به عنوان وعده اصلی هم از این غذا استفاده کنید.

وب سایت سوران: در این مطلب یک وعده مفصل صبحانه را به شما آموزش داده ایم. حتی می توانید به عنوان وعده اصلی هم از این غذا استفاده کنید.

مواد لازم:

تخم مرغ 4 عدد شیر (یا خامه کم چرب) شیر 1/4 فنجان موسیر (خرد شده) 2 قاشق سوپخوری آویشن (تازه، هرد شده) نصف قاشق چایخوری رزماری (تازه، خرد شده) نصف قاشق چایخوری پنیر پارمزان (رنده شده) 1 قاشق سوپخوری نان تست (برای سرو کردن) به تعداد لازم فلفل طبق ذائقه نمک طبق ذائقه
طرز تهیه تخم مرغ نیمرو در فر با پنیر و سبزیجات

طرز تهیه:

1. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت (177 درجه سانتی گراد) داغ کنید. شیر و کره را به طور مساوی بین دو کاسه ی مناسب فر تقسیم کنید و آنها را کنار بگذارید.

طرز تهیه تخم مرغ نیمرو در فر با پنیر و سبزیجات

2. در یک تابه ی کوچک روی حرارت متوسط، موسیر را 3 دقیقه تا زمانی که نیمه شفاف شود تفت دهید سپس آویشن، رزماری و کمی نمک و فلفل را اضافه کنید. از روی شعله بردارید و کنار بگذارید. طرز تهیه تخم مرغ نیمرو در فر با پنیر و سبزیجات 

3. در دو کاسه ی کوچک 2 عدد تخم مرغ بشکنید و نگذارید زرده باز شود. کاسه ها را کنار بگذارید.

4. زمانی که فر داغ شد کاسه های مناسب فر را که شیر و کره در انهاست 2 دقیقه در فر قرار دهید تا کره آب شود و شیر گرم شود. سریع و با دقت تخم مرغ های شکسته شده را به درون کاسه های مناسب فر اضافه کنید. سپس روی تخم مرغ ها از مخلوط موسیر و سبزیجات بریزید و روی آن پنیر پارمزان بپاشید. کاسه های مناسب فر را مجدداً داخل فر قرار دهید و 10 تا 12 دقیقه تا زمانی که سفیده ی تخم مرغ بگیرد اما زرده کمی شل باشد در فر بپزید.

 نکته:

برای اینکه رویه ی برشته ی قهوه ای داشته باشید، تخم مرغ ها را 3 دقیقه زودتر از فر در بیاورید و 1 دقیقه زیر شعله ی کباب پز فر بگذارید تا روی آنها قهوه ای شود و سفیده بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه تخم مرغ نیمرو در فر، با پنیر و سبزیجات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..