تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تل آویو منتظر توضیح ترامپ درباره فروش تسلیحات به عربستان

به گزارش افکارنیوز،

وزیران کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نگران به خطر افتادن برتری نظامی اسرائیل در خاورمیانه هستند منتظر پاسخگویی «دونالد ترامپ» درباره قرارداد تسلیحاتی ۱۱۰۰ میلیاردی فروش سلاح به عربستان هستند.

ترامپ قرار است امروز دوشنبه وارد سرزمین های اشغالی شود.

در همین رابطه «یووال اشتینیتز» وزر زیرساخت، منابع آب و انرژی رژیم صهیونیستی گفت: این (فروش سلاح به عربستان) موضوعی است که واقعا می تواند ما را دچار مشکل کند. صدها میلیون قرار نظامی امضا شده است و ما خواهان توضیح درباره آن هستیم.

اشتینیتز که در جلسه پارلمان سخن می گفت در ادامه افزود: عربستان یک کشور دشمن است و ما می خواهیم از این نکته مطمئن شویم که برتری نظامی اسرائیل در این قرارداد تسلیحاتی مد نظر قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تل آویو منتظر توضیح ترامپ درباره فروش تسلیحات به عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..