تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات‌ کنندگان در ونزوئلا یک مرد را سوزاندند

کد خبر: ۵۳۶۳۷۵

۲۸۱  بازدید

مخالفان دولت در ونزوئلا در پنجاهمین روز اعتراض‌های خود یک دانشجوی ۲۱ ساله را به ظن دزدی آتش زدند.

خبرگزاری ایلنا: مخالفان دولت در ونزوئلا در پنجاهمین روز اعتراض‌های خود یک دانشجوی ۲۱ ساله را به ظن دزدی آتش زدند.

 وزارت کشور و دادگستری ونزوئلا اعلام کرده‌اند که بر پیکر سوخته «اورلاندو هوزه فیگوئرا» همچنین آثار ضربات چاقو وجود دارد.

این واقعه در حالی روی داد که معترضان پنجاهمین روز اعتراض‌های ضد دولتی خود را رقم می‌زدند.

اورلاندو هوزه فیگوئرا شنبه گذشته در حالی که از ۸۰ درصد سوختگی رنج می‌برد، به بیمارستانی در کاراکاس، پایتخت، منتقل شد اما دقایقی بعد جان باخت.

در رویدادی دیگر، «ادی الهاندرو تران اگوئیلار» با شلیک گلوله کشته شده است تا شمار قربانیان ناآرامی‌ها در ونزوئلای بحران زده به ۴۸ نفر برسد.

به گفته دادستان کل ونزوئلا، یک مرد مسلح در شهر غربی «والرا» به تجمع مخالفان دولت حمله کرده و علاوه بر کشتن اگوئیلار، دو نفر دیگر را هم به شدت مجروح کرده است.

همزمان در جریان درگیری‌های حاشیه تظاهراتی دیگر در شرق کاراکاس ۴۶ نفر زخمی شده‌اند.

معترضان شنبه گذشته یک بار دیگر با برگزاری تظاهراتی بزرگ در کاراکاس، از «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری خواستند که از قدرت کنار برود و زمینه را برای برگزاری انتخابات پیش از موعد فراهم کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات‌ کنندگان در ونزوئلا یک مرد را سوزاندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..