تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال تغییرتیم اطلاع رسانی دولت پس از انتقاد جهانگیری

ساعت 24-انتخابات 29 اردیبهشت در ایران محل توجه شهروندان ایرانی اعم از هواداران دولت و مخالفان آن و همچنین سیاست ورزان و رهبران جهان است. توجه به تغییراتی که احتمالا در کابینه و زیر مجموعه های دولت رخ خواهد داد و رفت و امد اعضای با اعضای جدید این روزها در کانون توجه است . کدام اعضای دولت خداحافظی می کنند و جانشینان آنها از کجا می آیند،

بیشترین و همچنین زودترین تغییرات در کابینه در کدام نهادها خواهد بود؟ مردم از دولت چه انتظاراتی دارند و آیا نهاد دولت برنامه ای مطابق با انتظارات و توقعات مردم و کارشناسان دارند؟ شاید هنوز زود باشد در این باره گمانه زنی کرد ،اما این یک واقعیت است که گروههای گوناگون در ایران انتظار دارند رییس دولت دوازدهم برای نیرومندترشدن کابینه تغییراتی در ساختار و بدنه مدیریت های نهاد ریاست جمهوری اعمال کند. برپایه اخبار و گزارش های ارایه شده از سوی مقامهای ارشد دولت یازدهم  از سال 1394 تا امروز یکی از ناکارآمدترین حلقه های مدیریتی در دولت یازدهم نهاد اطلاع رسانی ریاست جمهوری بوده است که زیر نظر رییس دفتر رییس جمهور فعالیت می کند. شماری از وزیران دولت روحانی در دوسال اخیر با صراحت در باره ضعف و ناکارآمدی تیم اطلاع رسانی دولت سخن گفته و اعتراض کرده اند. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور شاید بالاترین مقام اجرایی دولت باشد که به تازگی درگفت و گو با سعیدلیلاز و محمد قوچانی دوعضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با صراحت از این ناکارآمدی حرف زده است. محمد قوچانی سردبیر هفته نامه سازندگی ارگان این حزب به معاون اول می گوید:ایرادی که به دولت گرفته می شود دربعد رسانه ای است . می شود گفت دولت حتی نمی تواند ازخودش دفاع کند و حس صیانت ازنفس ندارد. و می پرسد چرا دولت نمی تواند بدون لکنت زبان از خود دفاع کد؟ چرا این کار تاسال چهارم فعالیت دولت ادامه پیداکرد؟ جهانگیری در پاسخ می گوید " دومشکل وجوددارد،مشکل اصلی این است که دولت زبان گویایی برای طرح مسایل خود ندارد. من این ضعف  را قبول دارم مکررهم گفته شده است. آقای دکترروحانی ماه رمضان گذشته 30 شب به گروههای مختلف سیاسی و اجتماعی افطار داده بود. یک روز به من گفت تمامگروههای این 30 شب از وضع رسانه ای و اطلاع رسانی دولت گلایه داشتند. اگر ما بخواهیم الن یکی از اشکالات دولت راقبول کنیم حتمن ضعف اطلاع رسانی مان است." به این ترتیب به نظر می رسد یکی از نخستین تغییرات در دولت در این بخش باشد . این انتقاد صریح معاون اول و برخی دیگر از معاونان روحانی و حتی وزیر ارشاد قبلی نشان می دهد شاید نهاوندیان به عنوان مدیر ارشد این بخش که گفته می شود حامی اصلی تیم اطلاع رسانی دولت است دست از مقاومت بردارد. در ماهای سپری شده حتی این بحث مطرح شد که بهتر است نهاد اطلاع رسانی دولت به جای اینکه زیر مجموعه رییس دفتر رییس جمهور باشد به معاونت اجرایی منتقل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال تغییرتیم اطلاع رسانی دولت پس از انتقاد جهانگیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..