تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید قهرمان لالیگا شد

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر مالاگا قهرمان این فصل از رقابتهای لالیگا شد. بارسلونا، قهرمان فصل گذشته این بار نتوانست از عنوان خود دفاع کند و در رده دوم جدول قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، در دو بازی همزمان هفته سی و هشتم رقابتهای لالیگا که برای تعیین قهرمان فصل برگزار شد تیم های رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب برابر مالاگا و ایبار پیروز شدند اما با این نتایج تیم رئال مادرید جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم رئال مادرید در زمین مالاگا برابر این تیم به میدان رفت و پیروزی ۲ بر صفر را رقم زد. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲ بازی روی پاس ایسکو فرار کرد و دروازه میزبان را گشود تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان زیدان خاتمه یابد.

در نیمه دوم هم کریم بنزما (۵۵) گلزنی کرد تا خیال رئال مادرید برای قهرمانی راحت شود.

این برد جمع امتیازات رئال مادرید را به عدد ۹۳ رساند و قهرمانی این تیم را مسجل کرد. رئال مادرید برای برپایی جشن قهرمانی تنها به یک امتیاز در این بازی احتیاج داشت. شاگردان زیدان حالا خود را آماده حضور در فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا می کنند.

تیم فوتبال بارسلونا نیز در ورزشگاه نوکمپ پذیرای ایبار بود و برابر این تیم به سختی پیروزی ۴ بر ۲ را رقم زد.

در نیمه نخست این بازی تیم ایبار یک بر صفر پیروز شد. تاکاشی اینوی ستاره ژاپنی تیم ایبار در دقیقه ۷ با ضربه زیبای خود دروازه آبی اناریها را گشود.

در نیمه دوم بار دیگر ایبار توسط تاکاشی اینوی (۶۱) به گل رسید اما در دقیقه ۶۳ بازی دیوید جونگا مدافع ایبار به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد. بارسلونا در دقیقه ۷۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که لیونل مسی آن را از دست داد. در ادامه لوئیس سوارز (۷۳) کار را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۶ آندر کاپا بازیکن ایبار روی نیمار مرتکب پنالتی شد و کارت قرمز دریافت کرد. لیونل مسی این بار پنالتی را به گل تبدیل کرد. مسی در دقیقه ۹۲ گل چهارم بارسلونا را نیز وارد دروازه ایبار کرد.

آبی اناری ها با این برد ۹۰ امتیازی شدند و در رده دوم قرار گرفتند. این تیم فصل گذشته قهرمان لالیگا شده بود. قبل از این بازی هواداران تیم بارسلونا از لوئیز انریکه قدردانی کردند.

بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا نیز حاضر است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید قهرمان لالیگا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..