تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فضاسازی برای حذف یارانه 14 میلیون نفر آغاز شد

در حالی که دولت در هفته‌های منتهی به انتخابات، اقدام به برقراری یارانه قطع شده شهروندان کرد، روزنامه‌های حامی دولت پس از انتخابات زمزمه حذف یارانه 14 میلیون نفر را پیش کشیده‌اند.

روزنامه‌هایی مانند اعتماد، وقایع‌اتفاقیه، فرهیختگان و... به بهانه توجیه مرکز پژوهش‌های مجلس، از «لزوم حذف یارانه 14 میلیون نفر نوشتند.»

یادآور می‌شود چند شب مانده به انتخابات پیامک‌هایی به شهروندان در مناطق ارسال شد حاکی از اینکه یارانه آنها مجددا برقرار شده است. یارانه این عده چندماه پیش بعضا دو سه سال قبل حذف شده بود.

دولت همچنین بعد از عید اقدام به افزایش دریافتی مستمری‌بگیران و بازنشستگان و کارگران و فرهنگیان کرد حال آن که در 3 سال گذشته مخالف جدی این اقدام بود.

برخی مدیران ارشد دولت دادن یارانه را مصیبت عظما و شب عزا عنوان کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فضاسازی برای حذف یارانه 14 میلیون نفر آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..