تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت فراکسیون مستقلین از ادامه ریاست لاریجانی

ایسنا نوشت: سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون از ریاست علی لاریجانی در انتخابات هیأت رئیسه مجلس حمایت قاطع می‌کند و برای سایر ارکان هیأت رئیسه گزینه‌های خود را معرفی خواهد کرد.

مهرداد لاهوتی اظهار کرد: تکلیف ریاست مجلس از نظر ما مشخص است. اعضای فراکسیون مستقلین با قاطعیت از ریاست آقای لاریجانی حمایت می‌کنند اما در مورد سایر ارکان هیأت رئیسه لیستی را ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: فراکسیون مستقلین به زودی در یکی از جلسات خود در مورد انتخابات هیأت رئیسه تصمیم گیری خواهد کرد و ممکن است در صورت تمایل سایر فراکسیون ها لیست مشترکی با آن‌ها ارائه کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت فراکسیون مستقلین از ادامه ریاست لاریجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..