تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




220 اسیر دیگر فلسطینی به اعتصابیون پیوستند

در حالی که 35 روز از اعتصاب غذای 2000 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی می‌گذرد و هنوز هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته،220 اسیر فلسطینی دیگر به جمع اعتصاب غذا‌کننده‌ها پیوستند تا شاید وجدان جامعه بشری به درد آید و فکری به حال اسیران فلسطینی کنند.


سرویس خارجی -

35 روز از اعتصاب غذای 2000 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی می‌گذرد و هنوز صدای حق طلبانه این مظلومان که بدون هیچ دلیل موجهی به زندان افتاده‌اند به گوش مدعیان حقوق بشر نرسیده است در همین رابطه «فدوی البرغوثی» همسر مروان البرغوثی رهبر اعتصاب کنندگان طی اظهاراتی اعلام کرد که بیش از 220 اسیر فلسطینی دیگر به جمع اعتصاب ‌کننده‌ها پیوستند.
به گفته وی «اسیران فلسطینی برای حمایت و استقامت برادرانشان و با شعار «تا پیروزی نهایی دست از اعتصاب برنمی‌داریم» روز گذشته به اعتصاب ‌کننده‌ها ملحق شدند.»
در همین «حال کمیته ملی حمایت از اسیران فلسطینی» نیز اعلام کرده «در سی و پنجمین روز از اعتصاب غذای نامحدود اسیران فلسطینی، بخش‌های جامعه فلسطینی به غیر از دانشگاهیان، دانش آموزان مدارس، کارکنان بخش پزشکی و بهداشت که حضورشان در محل کار ضروری است، از ساعت 11 صبح به وقت محلی تا 2 بعد‌ازظهر دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.
35 روز است که بیش از 2000 اسیر فلسطینی برای تحقق خواسته‌های مشروع و عادلانه خود دست به اعتصاب غذای سراسری در اسارت گاه‌های رژیم صهیونیستی زده‌اند و کشورهای عربی که داعیه اسلام را دارند کوچکترین موضعی در این باره نگرفته‌اند. ریاض به همراه 50 کشور عربی و اسلامی میزبان ترامپ، دشمن مسلمانان هستند!
مهم‌ترین خواسته‌های اسیران فلسطینی توقف سیاست بازداشت موقت، حبس در سلول انفرادی، منع ملاقات اسرا با خانواده هایشان و عدم ارائه خدمات مناسب پزشکی به اسیران است. 35 روز از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی محبوس در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذشته ولی هنوز هیچ مذاکره‌ای برای پاسخ به درخواست‌های این اسرا انجام نشده است.
 کمیته اطلاع رسانی اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای تاکید کرده که با وجود انتشار اخباری مبنی بر مذاکره رژیم صهیونیستی با رهبران اسرای فلسطینی و دست یابی به توافقاتی به منظور توقف اعتصاب غذا در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی، هنوز هیچ مذاکره و توافقی صورت نگرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «220 اسیر دیگر فلسطینی به اعتصابیون پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..