تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مضرترین شبکه اجتماعی برای سلامت جوانان

وب گردی؛

اینستاگرام بیش از هر شبکه اجتماعی دیگری، سلامت ذهنی جوانان را تهدید می کند.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا وسیما؛   بنابر گزارش انجمن سلامت عمومی انگلیس، اینستاگرام مضرترین اپلیکیشن شبکه اجتماعی برای سلامت ذهن افراد جوان است و اسنپ چت هم با فاصله کمی در رده دوم قرار دارد. این انجمن، نزدیک به 1500 نوجوان و جوان 14 الی 24 ساله را مورد نظرسنجی قرار داده تا متوجه شود که پلتفرم های شبکه اجتماعی، تا چه حد سلامت ذهن را در حوزه هایی مانند نگرانی، افسردگی، شناخت خود و تصویر بدن تحت تاثیر قرار می دهد. مضرترین اپلیکیشن شبکه اجتماعی برای سلامت ذهن


نتایج تحقیقات نشان داد که یوتوب بیشتری تاثیر مثبت را روی نوجوانان و جوانان می گذارد اما اینستاگرام، اسنپچت، فیسبوک و توییتر، همگی تاثیرهای منفی خاص خود را روی سلامت ذهنی افراد داشته اند.اینستاگرام، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی فعلی با بیش از 700 میلیون کاربر در سراسر جهان، از نظر تاثیرات منفی خصوصاً روی زنان جوان، در صدر لیست قرار دارد. مت کراچر، یکی از نویسندگان گزارش می گوید که اینستاگرام سبب می شود تا زنان جوان «خودشان را با نسخه ای فتوشاپی، فیلتر شده، دستکاری شده و غیرواقعی از واقعیت مقایسه نمایند».

مضرترین اپلیکیشن شبکه اجتماعی برای سلامت ذهن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مضرترین شبکه اجتماعی برای سلامت جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..