تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست امارات برای بهبود روابط ایران با کشورهای عربی

به گزارش افکارنیوز،

یک مقام ارشد اماراتی با اشاره به انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران اظهار داشت که تهران از این فرصت میتواند برای احیای روابط تیره خود با کشورهای همسایه استفاده کند.

 این گزارش مدعی شد که روابط ایران با کشورهای عربی خلیج فارس تحت تاثیر دخالتهای ایران در امور انها دچار مشکل است.

 انور قرقاش وزیر امارات در امور روابط خارجی در خساب توتیتری خود نوشت؛ با انتخاب مجدد روحانی، امیدواریم که تهران روابط خود را با همسایگان بهبود ببخشد. ایران نباید این فرصت را دوباره از دست بدهد.

با این حال این وزیر اماراتی مشخص نکرده است که آیا سیاستهای کشورهای عربی به ویژه امارات نیز درباره ایران تغییری خواهد کرد یا نه. تهران هرگونه مداخله در امور کشورهای همسایه را بارها و بارها رد کرده است

حسن روحانی در انتخاباتی که روز جمعه برگزار شد با 57 درصد آرا پیروز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست امارات برای بهبود روابط ایران با کشورهای عربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..