تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی بیش از 8 هزار مددجو از خدمات مهارت آموزی کمیته امداد

ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

بهره مندی بیش از 8 هزار مددجو از خدمات مهارت آموزی کمیته امدادمحسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به منظور همکاری برای آموزش و اشتغال تعداد یک هزار نفر از افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد استان تهران تفاهم نامه ای میان مرکز ارایه خدمات و مراقبت های بالینی در منزل سلامت و کمیته امداد استان تهران منعقد شده که براساس این تفاهم نامه طرفین به همکاری در جهت ارایه خدمات علمی، آموزشی، مهارتی و اشتغال به جمعیت هدف و برنامه ریزی مناسب برای اجرایی کردن مفاد قرارداد ملزم می شوند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره های آموزشی این نهاد تربیت نیروی متخصص برای ورود به بازار کار و خود کفایی مددجویان است، تصریح کرد: در سال 95 بیش از 8 هزار و 600 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران از خدمات دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت بهره مند شدند.

ولیئی در خصوص ارایه بسته های تشویقی برای کارفرمایان در صورت اشتغال زایی برای مددجویان، خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایان و کارآفرینان برای به کارگیری و استخدام مددجویان کمیته امداد، ارایه بسته های تشویقی برای آنان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به شیوه پرداخت حق بیمه سهم کارفرما توسط کمیته امداد، گفت: پرداخت 100 درصد حق بیمه سهم کارفرما در سال اول و 50 درصد در سال دوم و همچنین پرداخت هزینه برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی برای کارجویان متناسب با نیاز کارفرما پیش از آغاز به کار مددجو نیز از جمله اقدامات تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی بیش از 8 هزار مددجو از خدمات مهارت آموزی کمیته امداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..