تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکرات فشرده سپاهان با حاج‌صفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زلاتکو کرانچار در جلسه‌ای که با مسئولان سپاهان قبل از تمدید قراردادش برگزار کرده بود، از مسئولان باشگاه درخواست کرد که تحت هر شرایطی احسان حاج‌صفی را حفظ کنند. این بازیکن که فصل گذشته از لیگ آلمان جدا شد و دوباره به سپاهان پیوست یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان سپاهان بود. مسئولان باشگاه درصدد حفظ حاج‌صفی هستند و مذاکرات فشرده آنها با این بازیکن در این مدت ادامه داشته است.

حاج‌صفی البته هنوز با سپاهان با توافق نرسیده و به نظر می‌رسد مهم‌ترین موضوع در مذاکرات طرفین به مسائل مالی مربوط شود. آخرین اخبار حاکی از آن است که مسئولان سپاهان در تلاش هستند با حاج‌صفی به توافق مالی برسند و درنهایت قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. تا به امروز هنوز هیچ توافقی میان طرفین صورت نگرفته است، ولی مسئولان سپاهان امیدوارند  حاج‌صفی را در این تیم نگه‌ دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکرات فشرده سپاهان با حاج‌صفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..