تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوت‌های پاک شده از اپلیکیشن Note آیفون هم چنان در فضای ابری iCloud نگهداری می‌شوند

نوت‌های پاک شده از اپلیکیشن Note آیفون هم چنان در فضای ابری iCloud نگهداری می‌شوند

شرکت روسی Elcomsoft که سابقه خوبی در زمینه پیدا کردن نواقص امنیتی موجود در نرم افزارهای اپل دارد این بار کشف کرده است که نوت‌هایی که در اپلیکیشن Notes نوشته شده‌ و با iClound سینک شده‌اند حتی پس از اینکه کاربر آنها را پاک کند و با گذشت دوره 30 روزه نگهداری آنها در بخش Recently Deleted، هم چنان در حافظه باقی می مانند. با تک شات همراه باشید.

این در حالی است که اپل ادعا کرده نوت ها پس از گذشت 30 روز به صورت دائمی از اپلیکیشن Notes پاک می‌شوند، اما این بررسی نشان می دهد که اگرچه این نوت‌ها به ظاهر از دستگاه iOS شما پاک می‌شوند، هم چنان در فضای ذخیره سازی ابری اپل وجود دارند.

البته در حال حاضر، خوشبختانه تنها راه دسترسی به این نوت‌های ذخیره شده در iCloud، ابزار Phone Breaker شرکت Elcomsoft است، ابزاری که می‌تواند تمامی نوت‌های موجود در iCloud را دانلود و ذخیره کند.

هنوز مشخص نیست که تاریخ نگهداری از این نوت‌ها پس از پاک شدن آنها از پوشه Recently Deleted چقدر است. در یک مورد، شرکت Elcomsoft نوت هایی که در سال 2015 میلادی پاک شده بودند را پیدا کرده است و در یک مورد دیگر تنها دو هفته از از بازه انقضای 30 روزه آنها میگذشته است.

اپل از این موضوع باخبر شده است و انتظار می‌رود که طی روز های آتی آن را برطرف کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوت‌های پاک شده از اپلیکیشن Note آیفون هم چنان در فضای ابری iCloud نگهداری می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..