تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۲۵۷ گرم مواد مخدر در بسته پستی گردو

کشف ۲۵۷ گرم مواد مخدر در بسته پستی گردوبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران گفت: با هوشیاری کارکنان  گمرک در امانات پستی کرمانشاه 257 گرم مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در بسته پستی گردو جاسازی شده بود کشف شد. 

وی افزود: کارکنان گمرک در گمرک امانات پستی کرمانشاه با هوشیاری تمام به فردی که با مراجعه به گمرک امانات پستی قصد ارسال بسته‌ای محتوی مواد خوراکی به مقصد کشور فنلاند را داشت، مشکوک شدند.

حیدری عنوان کرد: مأموران گمرک حین ارزیابی بسته‌ای محتوی مواد خوراکی به بسته گردو درون پاکت، مشکوک شده که پس از بررسی دقیقتر متوجه مواد مخدر از نوع تریاک در داخل آن شدند.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: مأموران گمرک پس از کشف این مواد با تشکیل صورتجلسه قاچاق، کالای مکشوفه را برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل دادند.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۲۵۷ گرم مواد مخدر در بسته پستی گردو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..