تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید قهرمان شد/ تلخ ترین برد شاگردان انریکه درنیوکمپ

به گزارش ایرنا؛ شاگردان زین الدین زیدان درتیم رئال مادرید که برای کسب عنوان قهرمانی دراین فصل از رقابت های لالیگای اسپانیا و درهفته آخر این مسابقات تنها به یک امتیاز دیدار برابر تیم مالاگا نیاز داشتند، با شکست این تیم و کسب هر سه امتیاز این دیدار به عنوان قهرمانی دست یافتند.
این سی و سومین عنوان قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لالیگای اسپانیاست.
رئال مادرید آخرین بار درسال 2012 عنوان قهرمانی لالیگای اسپانیا را از آن خود کرده بود.
دراین دیدار که در ورزشگاه روسالدا برگزارشد تیم رئال مادرید با نتیجه 2 برصفر برابر میزبان خود به پیروزی رسید برای این تیم کریستیانو رونالدو دردقیقه 2 و کریم بنزما دردقیقه 55 گلزنی و قهرمانی تیمشان را مسجل کردند.
بدین ترتیب تیم رئال با کسب هر سه امتیاز این دیدار 93 امتیازی شد و عنوان قهرمانی فصل 2017 -2016 رقابت های لالیگا را کسب کرد.
تیم مالاگا نیز با 46 امتیاز دررده یازدهم باقی ماند.
دردیگر دیدار همزمان تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ از تیم ایبار پذیرایی می کرد و هرچند توانست بازی باخته برابر این تیم را با برد عوض کند اما با 3 امتیاز اختلاف به عنوان نایب قهرمانی درلالیگای اسپانیا بسنده کرد.
دراین دیدار که با نتیچه 4 بر 2 تمام شد، برای تیم بارسلونا لیونل مسی دو بار و سوارز یک بار گلزنی کردند گل چهارم این تیم را دیوید جونکا مدافع حریف به اشتباه درون دروازه خودی جای داد.
این تلخ ترین برد تیم بارسلونا مقابل هواداران خودی در فصل 2017 - 2016 درورزشگاه نیوکمپ بود که شاگردان انریکه به آن دست پیدا کردند.
با این ناکامی شاگردان انریکه پس از دست دادن فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی درلالیگای اسپانیا را نیز از دست دادند و کام خود و هوادارانشان را تلخ کردند.
این درحالی بود که بارسلونا درنیم فصل دوم و پس از شکست رئال مادرید به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شد که این امیدواری با کسب برتری رئال مادرید برابر سلتاویگو در دیداری معوقه به یاس تبدیل شد.
ورزشی.**9144 *شبس *1488 *خبرنگار:سعید قهرمانی* انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید قهرمان شد/ تلخ ترین برد شاگردان انریکه درنیوکمپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..