تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه مسلمان از بد‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی/مگر می‌دانند به چه کسی رأی داده‌ام که فحش می‎دهند؟

گلایه مسلمان از بد‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی/مگر می‌دانند به چه کسی رأی داده‌ام که فحش می‎دهند؟

ورزش > لیگ برتر - انتشار عکس محسن مسلمان در کنار پسر مداح معروف باعث شد تا در عرض کمتر از چند ساعت کاربران در فضای مجازی علیه بازیکن پرسپولیس موضع بگیرند.

 مرتضی رضایی- روز جمعه و در بحبوحه انتخابات بود كه محسن مسلمان به همراه مهدي طارمي و پسر مداح معروف در يكي از شعب اخذ رأي حاضر شدند و رأي خودشان را به صندوق انداختند. پس از اين اتفاق بود كه هجمه‌ها عليه مسلمان آغاز شد. خيلي از كاربران شبكه‌هاي مجازي زير پست او كامنت گذاشتند كه چرا با پسر مداح معروف در انتخابات شركت كرده است و به كانديداي مورد نظر او رأي داده است! ادعايي كه بدون‌شك نمي‌توان آن را ثابت كرد. كار تا جايي پيش رفت كه مسلمان مجبور شد براي ساعاتي صفحه خودش را ببندد تا بيشتر از اين به او توهين نشود. در اينكه رأي دادن چهره‌ها مي‌تواند نقش بسزايي براي تهييج هواداران داشته باشد، شكي وجود ندارد، اما آيا محسن مسلمان فارغ از هر حزب و اعتقادي انسان نيست؟ آيا او حق انتخاب ندارد؟ اين حرف‌هايي است كه خودش به زبان مي‌آورد و مي‌گويد: «از قضاوت‌هاي نادرست خسته شده‌ام. ما به محل اخذ رأي رفتيم و رأي داديم. پسر آن بنده خدا هم بود. حالا شما از كجا مي‌دانيد من به چه كسي رأي داده‌ام؟»

مسلمان اين را گفت و ادامه داد: «واقعاً از قضاوت‌هاي بدون دليل خسته شده‌ام. من هم انسان هستم و حق انتخاب دارم اما آيا عكس گرفتن ما با يك نفر دليلي است براي اينكه به كانديداي مورد نظري رأي داده باشيم؟ اين كارها را نكنيد. خيلي‌ها به صفحه من حمله كردند و انواع و اقسام فحش‌ها را به من دادند. من يك سؤال مي‌پرسم، شما مي‌دانيد روي كاغذ نام چه كسي را نوشتم؟ اگر مي‌دانيد كه هيچ، اگر هم نمي‌دانيد بايد بگويم كه قضاوت نابه‌جا كرده‌‌ايد.»

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه مسلمان از بد‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی/مگر می‌دانند به چه کسی رأی داده‌ام که فحش می‎دهند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..