تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس فدراسیون چوگان: در استان های مختلف مدرسه چوگان احداث می کنیم/همکاری گسترده ای با آرژانتین خواهیم داشت

رئیس فدراسیون چوگان: در استان های مختلف مدرسه چوگان احداث می کنیم/همکاری گسترده ای با آرژانتین خواهیم داشتگلنار وکیل گیلانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تلاش برای راه اندازی مدارس چوگان در سراسر کشور با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با این رشته و استعدادیابی صورت می گیرد.تلاش فدراسیون چوگان این است که نوجوانان را با رشته چوگان آشنا کنیم تا با کشف استعدادها، بازیکنان جدیدی به تیم ملی مردان و زنان اضافه شوند .هنوز هیچ همکاری رسمی با وزارت آموزش و پرورش صورت نگرفته است و فعلا مکاتبات خود را برای تعامل آغاز کرده ایم.

وی در ادامه افزود: یک دوره اردوی آماده سازی با حضور مربیان آرژانتینی در تهران برگزار می شود. در نظر داریم اردوی آمادگی تیم ملی چوگان را در کشور آرژانتین برگزار کنیم. البته در این اعزام نیاز به حامی مالی داریم. موضوع راه اندازی مدارس چوگان علاوه بر تهران در استان های مستعد نظیر قزوین و آذربایجان شرقی نیز دنبال می شود و لازم است نتایج عملکرد این مدرسه و روند استعدادیابی آن مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس فدراسیون چوگان در پایان گفت: در سال آینده مسابقات سه جانبه برای آمادگی بیشتر چوگان بازان ایران با حضور تیم ملی چوگان استرالیا و تیم سومی که نام آن هنوز قطعی نشده است، برگزار خواهد شد. بانوان چوگان باز ایران هم بازی دوستانه ای را به میزبانی تیم ملی چوگان زنان استرالیا برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس فدراسیون چوگان: در استان های مختلف مدرسه چوگان احداث می کنیم/همکاری گسترده ای با آرژانتین خواهیم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..