تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف پرسپولیس دست خودش است

به گزارش افکارنیوز،

حمید درخشان در مورد دیدار روز سه‌شنبه پرسپولیس با لخویا در ورزشگاه آزادی گفت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم است، پرسپولیس و لخویا در بهترین شرایط به مصاف یکدیگر می‌روند و شاید تنها ضعف پرسپولیس در این بازی غیبت تماشاگران باشد. هوادارانی که می‌توانند به پرسپولیس خیلی کمک کنند،‌ با این‌حال قرار نبوده که تماشاگران برای پرسپولیس بازی کنند. سرخ‌پوشان بدون آنها هم می‌توانند نتیجه خوبی در این بازی بگیرند.

وی افزود: پرسپولیس هر کاری که می‌خواهد بکند باید در بازی فردا انجام بدهد. اگر قرار است به آب و آتش بزند و انتحاری بازی کند باید در آزادی این کار را بکند و صعودش را در ورزشگاه آزادی قطعی کند. لخویا تیم قدرتمندی است اما شکست‌ناپذیر نیست.

درخشان در مورد غیبت کمال کامیابی‌نیا در این مسابقه گفت: غیبت کمال قطعاً به شرایط پرسپولیس لطمه می‌زند، زیرا او یکی از بازیکنان خوب تیم بود که وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام می‌داد، با این‌حال به نظر من پرسپولیس توانایی بردن لخویا را دارد. تمام تکلیف پرسپولیس دست خودش است و این بازیکنان این تیم هستند که می‌توانند صعود این تیم را رقم بزنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف پرسپولیس دست خودش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..