تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقم واقعی قراردادهای ترامپ با سعودی ها!

ساعت 24- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که دیروز وارد ریاض شد ، قراردادهایی به ارزش صدها میلیارد دلار با سعودی ها امضاء کرد.

ترامپ عصر امروز(یکشنبه) در جمع سران کشورهای عربی واسلامی در ریاض رقم واقعی قراردادها را اعلام کرد.

رئیس جمهوری آمریکا قراردادهای امضاء شده با عربستان را تاریخی خواند و گفت : قرارداد های تاریخی آمریکا و عربستان سعودی به ارتش سعودی در ایفای نقشی بزرگتر در منطقه کمک خواهد کرد.

ترامپ در اجلاس سران کشورهای اسلامی و آمریکا در ریاض افزود: سرمایه گذاری های آمریکا در کشورهای اسلامی برای حمایت از ملت ها و افزایش ضریب امنیت است.

رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا قراردادهایی به ارزش 400 میلیارد دلار با عربستان سعودی امضاء کرد که 110 میلیارد دلار از نرخ این توافقنامه شامل فروش تسلیحات به سعودی می شود.

العالم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقم واقعی قراردادهای ترامپ با سعودی ها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..