تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه شنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ایثارگران مشمول سهمیه حج

به گزارش افکارنیوز، اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای روز سه‌شنبه (2 خرداد 96) را آخرین فرصت ثبت‌نام ایثارگران مشمول سهمیه حج ذکر کرد. در این اطلاعیه آمده است: تمام ایثارگران مشمول سهمیه حج برابر قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران (والدین شهدا، جانبازان و آزادگان و همسران آنان و همسران شهدا و فرزندان شهدا) که متقاضی سفر حج تمتع در سال جاری هستند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه(2 خرداد) 96 فرصت دارند جهت ثبت‌نام در کاروان‌های حج به دفاتر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خود مراجعه کنند. بدیهی است با توجه به فرصت محدود باقیمانده، امکان ثبت‌نام پس از تاریخ مذکور مقدور نیست.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه شنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ایثارگران مشمول سهمیه حج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..