تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جنبش حماس به اظهارات ترامپ در عربستان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ریاض علیه حماس واکنش نشان داد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود در نشست سران عربی اسلامی و آمریکا از جنبش مقاومت اسلامی حماس و حزب الله لبنان در کنار داعش و القاعده به عنوان سازمان های تروریستی یاد کرد.

در همین راستا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش ضمن رد این اظهارنظر ترامپ تاکید کرد که سخنان رئیس جمهور آمریکا جانبداری کامل از رژیم صهیونیستی است.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جنبش حماس به اظهارات ترامپ در عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..