تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با حضور جامعه‌شناسان، کتاب «مسائل اجتماعی» نقد می‌شود

با حضور جامعه‌شناسان، کتاب «مسائل اجتماعی» نقد می‌شودبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛ کتاب «مسائل اجتماعی» نوشته‌ جان مشونیس، سه‌شنبه دوم خرداد ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب بهشتی نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست، که با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مرکز فرهنگی شهر کتاب و انجمن جامعه‌شناسی ایران برگزار می‌شود، دکتر هوشنگ نایبی، مترجم کتاب، به همراه دکتر عماد افروغ، دکتر سیدحسین سراج‌زاده و دکتر صلاح‌الدین قادری به نقد و بررسی کتاب خواهند پرداخت.

کتاب «مسائل اجتماعی» که با همکاری شورای اجتماعی کشور، از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است، نشان می‌دهد که مساله‌ اجتماعی چیست و اساسا چرا و چگونه موضوعاتی معین، مساله‌ اجتماعی به شمار می‌روند و سرانجام چه راه‌حل‌هایی دارند. این اثر، شامل آخرین داده‌ها در زمینه‌ مسائل اجتماعی در آمریکاست که با تحلیل نظری موضوعات و مناقشات امروز جهان بر اساس رویکرد تعبیرگرایی اجتماعی کامل می‌شود.

این کتاب در دو جلد و در ۱۷ فصل تدوین شده است؛ فقر و ثروت، نابرابری نژادی و قومی، نابرابری جنسیتی، سالخوردگی و نابرابری، جرم،‌ خشونت و نظام قضایی، گرایش جنسی، اعتیاد، تندرستی جسمی و روانی، اقتصاد و سیاست، کار و محیط کار، زندگی خانوادگی، آموزش، زندگی شهری، جمعیت و نابرابری جهانی، تکنولوژی و محیط زیست و جنگ و تروریسم هفده فصل این کتاب است. این کتاب ضمن پرداختن به مسائل اجتماعي به «راه ‏حل‏‌ها» نيز اشاره دارد. از اين رو بخش عمد‏ه‏اي از هر فصل به سياست اجتماعي اختصاص یافته است.

نویسنده کتاب مسائل اجتماعي مدعی است که این کتاب به خواننده کمک مي‏‏‌كند به شهروند سياسي فعال تبديل شود. از این رو در هر فصل ديدگاه‏‏هاي سياسي گوناگون درباره موضوعات فراوان به ميان آمده تا خوانندگان و به‌ویژه دانشجويان براي ورود به سياست، توانمند و از اطلاعات و مفاهيم درخور براي تحليل موضوعات امروز برخوردار شوند.

مرکز فرهنگی شهر کتاب بهشتی در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم واقع است. ورود به این نشست، برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با حضور جامعه‌شناسان، کتاب «مسائل اجتماعی» نقد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..